You are here: University for Continuing Education Krems DOOR Detail o:1241
Title
Learning during COVID-19: the role of self-regulated learning, motivation, and procrastination for perceived competence
Language
English
Description (de)
in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 24, S. 393–418
Keywords (de)
COVID-19
Keywords (de)
Intrinsische Motivation
Keywords (de)
Prokrastination
Keywords (de)
Selbstreguliertes Lernen
Keywords (de)
Wahrgenommene Kompetenz
DOI
https://doi.org/10.1007/s11618-021-01002-x
Author of the digital object
Elisabeth Rosa  Pelikan  (Universität Wien)
Marko  Lüftenegger  (Universität Wien)
Julia  Holzer  (Universität Wien)
Selma  Korlat  (Universität Wien)
Christiane  Spiel  (Universität Wien)
Barabara  Schober  (Universität Wien)
01.03.2021
Format
application/pdf
Size
573.5 kB
Licence Selected
CC BY 4.0 International
Type of publication
Article
Name of Publication (de)
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Number
24
From Page
393
To Page
418
Publisher
Springer Nature
Content
Details
Uploader
Object type
PDFDocument
Format
application/pdf
Created
27.08.2021 12:29:15
Metadata
Universität für Weiterbildung Krems | Dr.-Karl-Dorrek-Straße 30 | 3500 Krems | T +43(0)2732 893 2240