eng
DOOR
Search
Upload
My objects
Object lists
Groups
Help
Login
Admin
Logout
You are here:
University for Continuing Education Krems
DOOR
Detail o:1241
Content
Open in new window
Title
Learning during COVID-19: the role of self-regulated learning, motivation, and procrastination for perceived competence
Language
English
Description (de)
in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 24, S. 393–418
Keywords (de)
COVID-19
Keywords (de)
Intrinsische Motivation
Keywords (de)
Prokrastination
Keywords (de)
Selbstreguliertes Lernen
Keywords (de)
Wahrgenommene Kompetenz
DOI
https://doi.org/10.1007/s11618-021-01002-x
Author of the digital object
Elisabeth Rosa
Pelikan
(Universität Wien)
Marko
Lüftenegger
(Universität Wien)
Julia
Holzer
(Universität Wien)
Selma
Korlat
(Universität Wien)
Christiane
Spiel
(Universität Wien)
Barabara
Schober
(Universität Wien)
01.03.2021
Format
application/pdf
Size
573.5 kB
Licence Selected
CC BY 4.0 International
Type of publication
Article
Name of Publication (de)
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Number
24
From Page
393
To Page
418
Publisher
Springer Nature
Citable links
Persistent identifier
https://door.donau-uni.ac.at/o:1241
Cite
DOI
https://doi.org/10.1007/s11618-021-01002-x
Content
Download
Details
Uploader
hofo
Object type
PDFDocument
Format
application/pdf
Created
27.08.2021 12:29:15
This object is in collection
Distance Learning an österreichischen Universitäten und Hochschulen im Sommersemester 2020 und Wintersemester 2020/21
Sammlung COVID-19
Metadata
Metadata XML
Export formats
Dublin Core
Data Cite
LOM
EDM
OpenAIRE
Universität für Weiterbildung Krems | Dr.-Karl-Dorrek-Straße 30 | 3500 Krems |
T
+43(0)2732 893 2240
Impressum
|
Terms of Use
|
Credits